Lite allt möjligt

Deep shit. | 2010-02-15 | 20:40:16 Kommentera här! » 0 st

Ska snart sova. Fast jag inte är så trött. Varför är man aldrig trött när man vill det?
Imorgon ska jag ha morgonsamling i moddan. Jag ska prata om könsroller och jag ska läsa upp en insändare som syster L skrev till en lokan tidning för några veckor sen. Jag tycker att den är sjukt bra skriven! Jag tycker verkligen inte om könsroller. Jag tycker at det är fel att bestämma vad barn ska ha på sig och leka med bara utgående från deras kön. Man borde få bestämma själv och inte utgående från vad man har innanför byxorna. Jag hatar verkligen sådana mammor som bara köper rosa åt sin flicka och bara mörka färger till sin pojke. Flickor kan faktiskt tycka om svart också!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!