Lo and behold baby, these are the things you make me do..

Life with the weird kid. | 2010-02-14 | 19:56:18 Kommentera här! » 0 st

Den nyaste HIM skivan är faktsikt bra. Jag har inte tänkt så mycket på HIM, men nu har dom ju gett ut en ny skiva, och den är ju jättebra! :)
Men det var inte den jag skulle skriva om. Eller jag skulle inte skriva om något alls, bara vad jag har gjort idag och det är inte mycket. Sett på en amerikansk yaoi film som heter "Make the yuletide gay"  och är helt otroligt gullig. Alla borde se den. Massor med annan yaoi också sett på, så har jag gjort om mitt kemihäfte. Jag lade massor med bilder på Green Day och My chemical romance på det, och två på Ruki. Sen har jag väl inte hunnit med så mycket annat idag. Konstigt.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!