Dagen...lite sent

Life with the weird kid. | 2010-01-29 | 20:24:18 Kommentera här! » 1 st

Idag var d första timmarna data. Det var tråkigt, ångrar faktiskt lite att jag tog det som tillvalsämne. Men det blir säkert roligare när vi börjar med bildhantering. Vi hade en vikarie i finskan, som var jättekonstig. For direkt hem efter skolan för ingen hann eller ville bli i byn, men det var ganska skönt att fara hem tidigare. Pappa köpte vit färg åt mig så att jag kan spraymåla mitt blivande parasoll. Just nu är det smutsigt och grått så jag ska skrapa av smutsen och den andra färgen och färga det vitt. Så ska jag köpa vitt tyg sen och sy dit det. Ska se hur det går :) Men nu ska jag turn in early, ska på skriba imorgon, usch. Ska se på Eternal Summer nu, sen soova.

OYASUMI!!

Kommentarer
Skrivet av: ronja

jag menade inte dej, utan de där emos var helt myskoga...

2010-01-30 @ 09:47:15
Länk: http://ronjal.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!