Min dag + två übergulliga videor

Life with the weird kid. | 2010-01-18 | 21:35:51 Kommentera här! » 0 st

Idag hade jag då hissaprov. Det gick väl helt bra antar jag. Ganska många frågor med dom var inte så där "oj skit, nu dör jag" svåra. Sen blev jag efter skolan i byn med Emppo, Pajjen, Ronsku och Vilkko. Pratade om allt mellan himmel och jord. Sen kom jag hem och har suttit och slöat och sett på Björn Gustafsson. Nice, och nu lömnar jag er med två skitgulliga videor med Gackt och Versailles ^__^


Versailles och HIZAKI grace project backstage.


Gackt ringer till sin gitarist i GackJob, You, klockan tio över tre på morgonen :) haha, man märker att You är jättetrött och låter typ drogad.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!