My mother says to get a job, but she don't like the one she's got

Life with the weird kid. | 2010-01-11 | 19:57:51 Kommentera här! » 0 st

Hello! Ignorera rubriken, visste inte vad jag skulle skriva och jag har Long View på hjärnan.
Idag började dagen med två timmar kemi, inte kul! Men sen blev det lite bättre på rellan och sen på hissa timmen hade vi jätteroligt. Efter skolan så blev jag i byn med Emppo och Ronsku, vi gjorde färdigt våra arbeten om en pub. Sen så ko  Vilkko dit och sen for jag hem. Har tillbringat nästan hela tiden sen jag kom hem tills nu med att se på Nameless Liberty Six Guns-igen. Man blir beroende av den.
Imorgon har vi första timmen hissa, ska sitta på datan hela timme och göra arbete, nice!

BAII BAII ~

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!