Questions...

Life with the weird kid. | 2010-01-08 | 20:23:11 Kommentera här! » 0 st

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 -vad står det där?

"håller bestämt på att bli mindre igen"

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Luft

3. Vad var det senaste du såg på tv?

Simpsons tror jag

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

nio tiden

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

The Rasmus :S (syrran plågar mig)

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Gick hem från bussen

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

BDB

8. Vad har du på dig?

pyjamas

9. Drömde du något inatt? I så fall -vad?

Ugh, jag minns inte

10. När skrattade du senast?

När jag såg på NLSG och pratade med syrran

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Tapeter, tavlor, klocka

12. Har du sett något konstigt på sistone?

Njaa, vet inte riktigt

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Helt ok

14. Vilken var den senaste film du såg?

Legally Blonde 2

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Japanska lektioner, en japansk lägenhet i Tokyo nära Shibya och Harajuku, en tolk som får bo med mig i Japan, typ allt An Cafe merchandise som det finns, massor med lolitaklänningar, typ allt från sex pot revenge, smycken,  massor med the gazette och versailles merchandise, ja, som ni märke är listan allt för lång!

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Hmm, allt för personligt

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Mitt modersmål

18. Tycker du om att dansa?

Näää, ibland, An Cafe danser

19. George Bush?

Actually his name is asshole, enligt Billie Joe Armstrong

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Ayame och Akiharu kanske

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

Fuck yeah!

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Vi har yaoi

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?

Alla som vill!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!