Today

Life with the weird kid. | 2010-01-25 | 19:27:00 Kommentera här! » 0 st

Idag var det en helt vanlig dag. På moddan skulle vi göra ett reportage och jag hade ett person reportage om Emppo och hon hade om mig. Hennes var helt jättebra, hon sa så snälla saker om mig. Jag tyckte inte alls att dom stämmde men hon tyckte absolut det så jag litar på henne. Fick 7½ i hissaprovet, det var bättre än jag trodde, för det var jättesvårt. Inte så mycket mer tror jag att har hänt, det är skitkallt ute, uugh! Utom på eftermiddagen, då är det någorlunda passligt, men på morgonen när jag ska gå till bussen, usch! Men jag antar att det nog blir varmare snart, hoppas det i alla fall. Orkar inte med kylan längre, vill ha värme!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!