Live-streamad VAMPS-konsert!

Syre. | 2010-07-25 | 17:03:36 Kommentera här! » 1 st

J-rockbandet VAMPS ska ha en live-streamad konsert den 30 juli. Jag tänkte se på den fast jag inte lyssnar på dem bara för att kolla in dem men sen läste jag att det kostar. Man måste betala typ 17.85 € och det vil jag inte. Sen måste man också betala med Visa och jag har inte Visa. Det är bara på den sidan dock, jag har inte hittat något om andra sidor konserten ska visas på.


Ni kan läsa mer här, här och här. (den sista länken är på japanska.)


Kommentarer
Skrivet av: Beatrice Jakobsson [foto]

kollar in och hoppas allt är bra med dig :D!

2010-07-27 @ 12:21:49
Länk: http://beattriicee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!