Några PeTA reklamer.

Underhållande shiet. | 2010-07-22 | 13:39:52 Kommentera här! » 2 st

Jag älskar PeTA och följer deras sida regelbundet. det är hemskt att se hur lågt djurens plats är i samhället egentligen.
PeTa är ju ganska kända för att ha provocerande reklamer och jag tänkte visa några av mina favoriter. De finns många fler, men det skulle aldrig sluta om jag skulle lägga upp alla här.

Steve-O har gjort tre olika reklamer.

Den med Pamela Anderson och den med Natalie Imbruglia är nog mina favoriter.


Kommentarer
Skrivet av: Anna ^_^

haha xD jaa håller med, tycker det är bäst när de pratar sitt "engrish" språk. Både i anime och musik eller kommentarer. ;P

2010-07-22 @ 16:10:32
Länk: http://anchikun.blogg.se/
Skrivet av: ronja

Ami James har den bästa reklamen!!! So HOT!!!

2010-07-24 @ 00:37:56

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!