Näst-sista dagen i skolan.

Life with the weird kid. | 2010-06-03 | 20:26:55 Kommentera här! » 0 st

Idag var det näst-sista dagen i skolan. Det är skönt att veta att man bara har en dag, och inte ens det kvar. Vi gjorde egentligen ingenting idag, såg mest på film och hade kul på lektionerna. Vi behövde typ inga böcker med för vi gör inget mer den här tiden på året. De två sista timmarna hade niorna fest och man skulle vara utklädd, jag var en rysse. Jag tyckte att jag hade en lyckad outfit. Imorgon ska vi till stranden med skolan. jag ska inte simma, jag tycker inte om att simma med massor av folk. jag ska nog mest sitta på land och se på, men nu ska jag se på NANA, sov sött!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!