Slutade skolan idag!

Life with the weird kid. | 2010-06-05 | 20:59:50 Kommentera här! » 0 st

Jag har haft det alltför skönt för att blogga idag. Imorse hade jag skolavslutning. När jag kom hem bytte jag till lolita för det är den internationella lolita-dagen idag. Sen har jag bara suttit i solen, till och med somnat på trappan några gånger!
Avslutningen gick bra. Jag höjde vitsordet på betyget i två ämnen och sänkte två, så det jämnade ut sig. Jag fick inga stipendier. Det var bra väder och allt var riktigt skönt. Jag trodde aldrig att denna dag skulle komma, men det gjorde den, nu har man två månader ledigt framför sig och jag kan inte fatta hur skönt det kommer bli. Plus så är det ju bara tre dagar kvar till Green Day konserten! :)

The funny trio.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!