I'm alive with pleasure now!

Life with the weird kid. | 2010-03-06 | 14:13:44 Kommentera här! » 0 st

Har varit i stan idag. Var inte på shoppinghumör så jag köpte inte så mycket, en My Chemical Romance skiva för 3.99 och en Sex Pistols skiva för 7.99 + ett par shades. Jag är nöjd. Jag har velat ha ett par bra solglasögon sedan förra året och nu hittade jag ett par. Jag hittade inte Never Mind The Bollocks skivan, men jag hittade en annan som heter Alive. Det är ungefär samma låtar. My Chemical Romance skivan var så billig så jag bara köpte den utan att tänka. Nu ska jag fortsätta se på FRIENDS och äta godis, ha en bra fortsättning på dagen!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!