Night with the girls

Life with the weird kid. | 2010-03-27 | 22:15:40 Kommentera här! » 1 st

Hade just mina vänner, Ronsku och Emppo här. Vi hade det jätteroligt. Vi firade earth hour + typ tio minuter. Vi hade jättemycker ljud är jag säker på. Vi skrek och fnittrade, om vi skulle ha bott i höghus skulle någon ha ringt polisen. Men jag bor ute i skogen så ingen fara. Här kommer några bilder..

 

 

Det finns massor med roliga bilder men jag kan inte lägga ut resten. För äckliga miner och konstiga ställningar. Nu ska jag fortsätta att se på Saturday Night Live och gäspa, bai bai ^^


Kommentarer
Skrivet av: Emppo

Ja e liksom liite hes idag... hmm, undrar varför :D

2010-03-28 @ 14:32:03

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!