Punk rock christmas

Life with the weird kid. | 2010-03-03 | 14:42:08 Kommentera här! » 0 st

Okej, rubriken kanske inte riktigt stämmer men det känns verkligen som december med all snö.
Inte så mycket har hänt sen det senatse inlägget i skolan. Vi hade finska efter hissan och hade världens värsta vikarie.
Fick också just reda på att busstrejken är över redan, puh! Jag ska nämligen till Åbo i helgen och hur skulle jag komma dit utan busschaufför? Lite komiskt är det att den slutade redan nu när den började igår klocka sex, men aja. Bra är det i alla fall. Nu avslutar jag med en till outfit som jag gjorde i skolan.

Summer
Summer by MusicAddicted featuring Converse shoes


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!