Saker.

Life with the weird kid. | 2010-03-16 | 18:38:13 Kommentera här! » 1 st

Mamma kom efter mig till skolan. Det är skönt när hon gör det för jag kommer hem ca en halv timme än med bussen. Imorgon så har vi snöfotboll på jumppan, vilket jag hatar. Man får väl stå ut. Jag längtar tills jag börjar på Artesans i Ekenäs, då behöver man inte ha jumppa, och bara lite finska.
Började också idag sy lite på en väst. Eller jag gjorde bara mönstret och klippte ut en del. Jag tror den kommer bli snygg. Jag började bara med den för att jag hade sån lust att sy någonting. När jag väl började var lusten borta, typiskt.

Kommentarer
Skrivet av: Julia

Du måst väl visst läsa finska där också? Åtminstone tror jag att kusin M måsta läsa de när hon gick i yrkesskola...

2010-03-16 @ 19:47:30

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!