Dagens chock och Piss Off!

Deep shit. | 2010-05-17 | 16:34:49 Kommentera här! » 0 st

Jag kollade på Aftonbladet efter lite nyheter på skoj. En intressant rubrik jag hittade var "Vägrade klä ut sig till hora - mobbades". Redan rubriken var ju chockande, men själva artikeln var änny värre. Det var helt enkelt en flicka som vägrade klä ut sig till en hora på skolans maskerad där temat var "horor och hallickar". Först och främst kan jag inte fatta vilken hjärndöd rektor som kan tillåta ett sånt tema. Det ger helt fel bild till killar, det gör dem att tro att de kan göra vad som helst med tjejer. Jag fattar inte heller hur flickorna kan tillåta ett sånt tema, alla var ju nog säkert tvugna att komma överens, det kunde ju bara inte vara killarna som bestämde temat, eller? Hur kunde flickorna gå med på att klä ut sig till horor, säkert halvnakna.
Sen ska man ju inte gå in på att flickan mobbades för att hon inte ville förnedra sig själv! Det är så fel att jag inte hittar ord till det.
Vad tycker ni om detta?

Källa.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!