I wanna see your strut!

Life with the weird kid. | 2010-05-10 | 16:40:21 Kommentera här! » 2 st

Morjens! Idag började dagen med två timmar kemi, usch. Sen hade vi joggaprov, usch, sen enkka, helt ok och sen matte helt usch. Men jag överlevde trots allt! Man frå trösta sig med att det bara är ca fyra veckor kvar i skolan. Idag fick jag också reda på vad temat till niornas fest är, alltså en avskedesfest för niorna där man ska klä ut sig. Temat är nationaliteter, alltså människor från olika länder. Först tänkte jag, som den stora japanofil som jag är, att vara en geisha. Men var ska jag får tag på en kimono, jag kan inte bara ta en badrock och en vanlig japan går ju inte att vara, det skulle vara för enkelt. Så jag tänker vara en rysse! Jag ska ha en pälsmössa (fejk) och kanske en vodkaflaska, det blir ju enkelt men på samma gång inte för enkelt.

Russia
Russia by MusicAddicted featuring Levis jeans

Kommentarer
Skrivet av: Anna ^_^

intressant avslutningsfest ;D om du ändå har stor vilja till att ha en kimono eller liknade så kan du ju låna min yukata, dock är den ju inte 100% äkta, men endå ^^ + så har jag en solfjäder liknade sak och pinnar(som man kan sätta i håret om man vill) du kan ju höra av dig om du är intresserad att låna.



fast rysse är ju inget dumt det heller ^_~ jag ville bara erbjuda dig en chans att var en japan till festen you know. :P

2010-05-10 @ 16:52:07
Länk: http://anchikun.blogg.se/
Skrivet av: Ronja

damned nu kan inte jag vara rysse.. hmph.. ska vara italiano!

2010-05-10 @ 17:21:14
Länk: http://ronjal.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!