Idag då?

Life with the weird kid. | 2010-05-19 | 21:20:24 Kommentera här! » 0 st

Jag har inte bloggat idag heller. Det har varit så varmt och jag har varit så utmattad. Idag hade vi i alla fall jumppa i 23 gradig värme. Vi sprang massor också, usch. Vi hade också hussa och gjorde förberedelser för picknicken som vi ska ha nästa vecka, vi gjorde ost- och skinkpaj men fick inte smaka på den. Sista timmarna hade vi enkka och finska, men det var bara som vanligt.
Nu ska jag fortsätta se på Project Runway. Men jag ska tipsa om ett bra band som jag hittade idag, Bring Me The Horizon. De sjunger metalcore/screamo och deras namn kommer från Jack Sparrow när han i första filmen säger "Now... Bring me that Horizon." så kan det bli bättre?


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!