In a good mood!

Life with the weird kid. | 2010-05-12 | 16:53:38 Kommentera här! » 1 st

Idag har jag varit på riktigt gott humör. Första timmarna hade vi hussa där jag i princip bara stekte ålättar. Sen hade vi KiVa skola projekt. Då gjorde vi egentligen inte något, bestämde lite om lägerskolan, spelade pingpong och sen gick vi och köpte glass. Sen enkka där vi läste hela timmen och finska timmen som jag tillbringade på datorn. Så det har varit en ganska lat dag, inget ordentligt arbete egentligen. Sen kanske det vackra vädret också ger bättre humör. Jaja, nu ska jag se på ett avsnitt True Blood och sen läsa finska. Hejdå!

Kommentarer
Skrivet av: Jennsan [Fotografi & Makeup]

Sv: Tack så mycket! Det är min favorit också!

2010-05-12 @ 17:00:32
Länk: http://jennifermeidell.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!