Morjens!

Life with the weird kid. | 2010-05-24 | 18:56:36 Kommentera här! » 0 st

Hej hej! Idag hade vi det sista provet för det här läsåret, bigga. det är skönt att ha allt undan. det sket sig lite tror jag men det är okej för jag orkar inte bry mig. Jag hade hostattacker genom hela provet så det var inte så kul. Hade två tröga mattetimmar också. det har varit svalare idag vilket jag gillar. det har regnat också vilket är ett plus, haha, älskar regn-väder. När jag kom hem bakade jag kladdkaka och såg på Howl's Moving Castle och blev förälskar i Hauru igen. Jag kan inte hjälpa det! Efter det såg jag på Spirited Away. Pappa såg faktiskt också på den, wow :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!