The cutest jacket ever!

Fashionista in my own world. | 2010-11-19 | 10:30:53 Kommentera här! » 0 st

Okej, sorry för alla meningslösa inlägg om kläder som jag har haållit på med de senaste dagarna. Jag vill inte lämna det oskrivet på bloggen men jag har inte något att skriva om heller, så det får bli lite sånthär ibland. :)
Jag sitter på data timmen just nu och med brist för annat att göra så snubblade jag över den här jackan på BodyLine! Visst är den söt? Den är precis min stil, om jag skulle ha lolita varje dag så skule jag köpa den direkt!


Den svarta i så fall. Jag tycker att den har en perfekt "cuteness-level", inte för mycket rosetter och sånt, vad tycker ni? :P


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!