Busssy

Life with the weird kid. | 2010-10-26 | 18:33:33 Kommentera här! » 2 st

Idag har jag varit ganska upptagen hela dagen. Jag var ju i skolan nästan hela dagen. När jag kom hem gjorde jag direkt en ny manikyr med pumpalyktor, jag visar den ån dag, kanske imorgon. Det tog ca 2 timmar och ända tills nu har jag hållit på med skolsaker (öva till prov och sånt :/). Nu vet jag inte om jag ska baka eller fortsätta vara på datan. Jag tror att jag ska baka :P


Förresten har jag blivit glasögonorm. Nää inte igentligen, de är fejk från Glitter xD
Jag gillar dem, vad tycker ni? :)


Kommentarer
Skrivet av: Julia

Du ser ganska häftig ut i dom :D Välkommen i glasögonklubben ;)

2010-10-26 @ 19:11:57
Skrivet av: Birgerdaniela

Interesting site. Worth the visit!

2011-09-09 @ 08:38:58
Länk: http://birgerdaniela.blogoom.com

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!