Ze Challenge!

Life with the weird kid. | 2010-09-13 | 13:44:31 Kommentera här! » 1 st

Jag antar att jag är tvungen att göra det här nu då. Jag blev utmanad av Syster J och utmaningen låter: Berätta om tre höjpunkter i ditt liv. Uppmana sedan tre människor att göra samma sak.

1. An CAfe konserten i Tavastia 2009. Det var min första riktiga kosert och den var så obeskrivligt otrolig.

2. Green Day konserten i somras. Också obeskrivligt bra.

3. Då jag upptäckte japansk musik. Det förändrade mer eller mindre mitt liv och jag är glad att jag hittade dem. Vem vet vem jag skulle vara idag om det inte vore för Visual Kei?

There you have it good folks. Jag känner inte så många personer som bloggar så jag utmanar alla som vill göra det här! :)

Kommentarer
Skrivet av: p and i and a

an cafe konserten (Y) ;D<3

2010-09-17 @ 20:20:06
Länk: http://pgrandells.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!