Never let them take you alive

Life with the weird kid. | 2011-04-27 | 15:40:15 Kommentera här! » 0 st

Idag flamberade vi apelsiner i hussan. Fan vad det blev gott, vi åt dem med mockarutor so jag hade bakat, nom nom. Sen så fick vi också ut det nationella finskaprovet vi skrev för några veckor sen, jag fick 5+, haha. Men det inverkar ändå inte på betyget något, så det är okej.
Idag har det varit molningt för första gången på flera dagar, och till helgen ska det bli kallare, vilket jag tycker att är skitskönt, för jag är inte en så jättestor värmeälskare. Det går att det är molnfritt och varmt i några dagar med sen tröttnar jag på det, jag vill ha lite variation.
BTW, min Tokyo Dome DVD skickades iväg igår, wohoooo! :D

Oooold shool Gazette ❤❤❤

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!