The BL Expert Recommends: Ai No Kotodama

The BL Expert Recommends! | 2011-04-12 | 20:51:40 Kommentera här! » 0 st

Ai no kotodama är en japansk film som handlar om två killar, Ootani och Tachibana som är oskiljbara. De går i college och bor tillsammans och allt är frid och fröjd, tills en gammal kompis, Yuki, kommer in i bilden. Hon verkar vara förälskad i Tachibana, vilket gör att Ootani känner sig avundsjuk och övergiven. 
Skådisarna i denna suger om jag kommer ihåg rätt, i alla fall han som spelar Tachibana. Den är ändå värd att se för jag bryr mig inte så jätte, himlamycket om skådisarna. Jag tror att skådespelarna blev bra kompisar när de spelade in filmern. De är liksom avslappnade och verkar trivas med varandra. Den är gullig och rätt så enkel att följa med i. (jag vet att jag alltid skriver samma ska här, men jag suger på att skriva filmrecensioner...) 
Se online del 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7. Ladda ner del 1, 2 ch 3. Tyvärr måste ni lägga ihop filerna med det här programmet :/

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!