The BL expert recommends: Takumi-kun 3

The BL Expert Recommends! | 2011-04-01 | 21:32:37 Kommentera här! » 0 st

Takumi-kun 1 och 2.
Takumi-kun - Bibou no Detail är den tredje filmen i serien om Takumi. För er som inte vet är Takumi en kille som går i en allboys-highschool. Han hade människo-fobi, men den blev botad av Gii, on campus kändisen. De håller ihop i vått och torrt och har ett stadigt förhållande. Nu går de alltså båda på tredje året i Shindou Highschool, det nya läsåret börjar och Gii har just kommit hem från Amerika. Allt verkar bra, men när Takumi träffar Gii för första gången på några månader så är han inte detsamma mera, han beter sig kallt mot Takumi och Takumi börjar ta avstånd från honom. Kommer deras kärlek vinna igen, eller kommer allt rinna ut i sanden?
Jag vet inte hur jag ska beskriva den här filmen på ett annat sätt än de andra, de förmedlar alla ganska samma känsla. Den här filmen gillar jag faktiskt minst av alla i Takumi-kun serien som jag har sett, då har jag ju inte sett den fjärde. Jag vet inte varför, kanske för att den inte är så "lovey-dovey" och kärleksfylld som de andra, jag kan dock säga att den slutar lyckligt! (:
Se den online här och ladda ner den här.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!