Vortex ❤❤❤

Syre. | 2011-04-28 | 08:09:00 Kommentera här! » 2 st

Nu har det släppts en preview av the GazettEs nya singel VORTEX (egentligen släpptes previewen för ganska lämnge sen, har bara inte orkat blogga om den). Det verkar så skitbra att jag nästan skiter på mig. Jag har aldrig varit såhär uppspelt för en singel förut, jag vet inte varför den här är så speciell, men det är den i alla fall. Jag tycker att det är bra att de släpper en lite "hårdare" låt nu efter Pledge, de ger mycket variation i sin musik, vilket är en stor orsak varför jag älskar dem så mycket. 

"I don't wanna become fucking garbage like you" ~

Kommentarer
Skrivet av: avesta :)

Jag gillar också The Gazette :) Men min favorit är Miyavi ^^

2011-05-05 @ 19:52:44
Länk: http://aavestarasool.devote.se
Skrivet av: resume writers

mycket intressant artikel, vill jag tacka författaren


Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!