Ytterst Produktiv!

Life with the weird kid. | 2011-04-03 | 18:22:47 Kommentera här! » 0 st

Idag har jag faktiskt gjort saker, inte bara suttit på datorn! Jag har gjort massor på mitt enkka arbete, det är nästan klart nu, jag ska göra resten i skolan imorgon. Sen så har jag också läst på HK prov flitigt och antecknat, så jag är riktigt nöjd med mig själv. Nu tog jag dock en liten paus som jag tyckte att jag förtjänade för att lägga ihop ett litet kollage. Jag kan inte sluta tänka hur fint mitt rum kommer att bli sen när vi renoverar det :P
Svart/röda väggar, posters, Jack Skellington matta, klädhängare, säckstol. Jag kommer antagligen inte att skaffa allt det här, det här är bara det jag vill ha (:

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!