I had bags of energy as a kid.

Life with the weird kid. | 2011-08-31 | 18:06:56 Kommentera här! » 0 st

Jag har skaffat ny skolväska! En från märket "Living Dead Souls" med inbyggda högtalare dessutom, den är så cool att jag nästan dör. Okej, nu ni kanske tänker "ska du bara skryta om din nya skolväska i det här inlägget". Well, jag tänkte göra en liten review sak. För jag undrade i alla fall om några saker innan jag fick den här väskan så jag tänkte ta upp lite såna saker i det här inlägget.
I den där stora klonten så finns det 3 AA batterier. Klonten är fast i högtalarna inne i väskan och från klonten går det en sladd ch i ändan på sladden finns det en sån kontankt som ni ser på andra bilden. Den ska man sen stoppa in i det hål i MP3-spelaren som man stoppar in högtalarna. Och så blastar det ur högtalarna!
Jag blev efterblivet glad över fodret, jag tycker det är så fiint!!
Ja, jag är alltså helt nöjd med väskan. Den är helt lagom stor, det finns massor med fickor inne i väskan och utanpå. Så egentligen är högtalarna bara en bonus, även utan dem skulle väskan vara jättebra och fin.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!