OOY rather than OOTD

Fashionista in my own world. | 2011-08-03 | 23:04:25 Kommentera här! » 0 st

Fashion bloggers brukar ju göra OOTDs, outfit of the day. Men Nu så ska jag visa min OOY alltså outfit of yesterday. Jag glömde (och orkade) nämligen inte lägga upp den och blogga om den igår, så jag gör det nu istället.
Lekte lite med självutlösaren på min nya kamera...och med olika effekter och lager i photoshop..
Koftan är från H&M. Klänningen är min systers, den är skitgammal, finns nog inte att köpa nånstans längre, and that's it I guess.
För övrigt lovar jag att blogga mer i framtiden, bloggen har stått tom utan ett nytt inlägg alltför länge men jag har helt enkelt inte haft lust och dessutom har jag hamnat i en spiral av Queer As Folk. Jag såg slut hela serien på så kort tid och efter att jag hade sett sista avsnittet ville jag bara gräva ner mig i jorden och gråta och nu håller jag på att se om den. Men jag ska blogga mer, no more excuses!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!