Sometimes, when one person is missing, the whole world seems depopulated.

Life with the weird kid. | 2011-08-28 | 12:30:06 Kommentera här! » 1 st

Har inte bloggat på jättelänge, jag är ledsen. Istället för att ursäkta mig tusen gånger och lova att jag ska blogga mer så ska jag hoppa direkt till vad jag tänkte blogga om idag. Jag tänkte göra en liten lista av vad jag har sysslat med sen jag senast bloggade.
  • Börjat i gymnasiet, ny klass, nya ämnen. Har dessutom blivit lite bekant med några av de nya i klassen. Har börjat läsa franska.
  • Varit till Helsingfors med familjen. Gjorde slut på nästan alla mina pengar, men det var värt det tycker jag.
  • Gjort läxor. En av de stora nackdelarna med att gå i skolan.
  • Supit mig full på Mehukatti. Det gjorde jag igår. Blev också kallad pervobarn och blev anklagad för att vara full på riktigt.
Yep, det var så gott som allt. Nu ska jag faktiskt försöka blogga oftare men jag kan tyvärr inte lova något. Är alltid trött då jag kommer hem från skolan och har läxor att göra, men jag ska försöka. Until next time!

Kommentarer
Skrivet av: Julia

Sv: TACK för dina ord, bro! <3 När jag är med dig känns allting bra :)

2011-08-28 @ 18:56:14
Länk: http://struntarivaddesager.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!