This is the message of Christmas: We are never alone.

The Julkalender 2011. | 2011-12-10 | 18:27:39 Kommentera här! » 1 st

Igår var jag lite upptagen med Tomb Raider (som jag nu har kommit igenom, tralalala) så min fina vän Julia fick öppna den nionde luckan i kalendern, visst gjorde hon ett bra jobb? Men nu är jag tillbaka och detta finns i lucka nummer 10:
Maratonmarschen av Stephen King!
Maratonmarschen utspelar sig i ett framtidens Amerika som styrs av den hemlighetsfulle Majoren. En gång varje år hålls tävlingen Maratonmarschen som går ut på att 100 unga män helt enkelt marscherar så långt de orkar till en man, vinnaren, står kvar. Maratonmarschen är min absoluta favoritbok. Jag vet inte varför jag älskar den så mycket, jag bara gör det. Jag tycker att den visar hur grym världen egentligen kan vara. När man väl har börjat läsa den kan man inte lägga den ifrån sig, jag lovar.

Kommentarer
Skrivet av: Julia

Ooj, ha du ren kommi igenom de?! :D

2011-12-11 @ 13:04:50
Länk: http://struntarivaddesager.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!