Dan före dopparedan.

The Julkalender 2011. | 2011-12-23 | 22:02:26 Kommentera här! » 1 st

Idag är det då den tjugotredje december, imorgon är det jul! Ja ber om ursäkt för att jag bloggar så sent, men jag har faktiskt varit upptagen och har inte ens hunnit tänka på bloggning. Nu ska vi i alla fall öppna den nästsista luckan i kalendern, i den finns:
Queer As Folk!
Det har kanske inte framgårr här i bloggen hur stort QAF fan jag egentligen är, en det är jag alltså; helt otroligt stort fan. Har DVD-boxen med alla fem säsonger och allt. Serien handlar alltså om fem bögar som bor i Pittsburgh, och så följer serien deras liv och sånt. Jag tror att man förklarar den ganska bra om man sägen att det är som Sex and the city fast med bögar och i Pittsburgh. Så ja, denna serie är awesome, se den eller ångra er!

Kommentarer
Skrivet av: Julia

Julkalendern hos oss båda tror jag blir allt typiskare ju närmare jul vi kommer ;)

2011-12-24 @ 00:09:36
Länk: http://struntarivaddesager.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!