He who has not Christmas in his heart will never find it under a tree.

The Julkalender 2011. | 2011-12-02 | 12:12:53 Kommentera här! » 0 st

Idag är det andra december och det betyder att vi ska öppna lucka två i bloggens julkalender! I lucka två finns:
www.1channel.ch!
1Channel är en websida som man kan hitta de flesta serier och filmer på. Man behöver inte ladda ner dem utan kan streama dem direkt på datorn! Jag vet att det finns hur många sådana sidor som helst, och jag har också provat många av dem men jag tycker att det här är den bästa jag har varit på. Såklart finns inte precis alla serier och filmer, men ändå väldigt många. So check it out and tell me if you like it! o<:)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!