Hej mitt vinterland, nu är jag här.

The Julkalender 2011. | 2011-12-17 | 20:17:46 Kommentera här! » 0 st

Idag snöade det! Jag är lycklig! Ursäkta förresten att dagens lucka öppnas lite sent, har varit upptagen. I dagens lucka finns i alla fall:

The Melancholy Death Of Oysterboy and other stories!
Detta är då en bok med dikter skrivna av Tim Burton, dikterna är även illustrerade med hans teckningar. Som ni kanske vet så älskar jag Tim Burton, både hans filmer, konst och dikter så jag gillar verkligen den här boken. Så för de som inte gillar Tim Burton så är jag ledsen. Men ni som gillar hans verk borde verkligen köpa den här boken, underbara små dikter som är sådär speciellt "Tim Burton underliga".

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!