Hey, where did all the light go?

Life with the weird kid. | 2011-12-28 | 20:56:30 Kommentera här! » 1 st

Om ni undrar varför jag har varit borta från bloggen är det för att vi har haft strömavbrott i flera dygn där jag bor. Den där stormen har förstört massor med ellinjer och sånt, så det tar en tid att bygga upp dem igen såklart. Jag kan blogga nu för att jag flydde till mina syrror i Åbo i morse, det blev så jävla tråkigt hemma utan el, plus att jag ville och shoppa för mina julklappspengar. Men, ja, jag ville bara låta er veta att jag lever och att stormen inte har påverkat mig desto mer, ska försöka blogga mer regelbundet nu, imorgon ska jag försöka orka lägga upp bilder på allt jag köpt. 'Til then, take care! :)

Kommentarer
Skrivet av: Julia

Ja va också ti Åbo ida!! :D Men ja va ti Mylly, så de e nu int riktit Åbo :P

2011-12-28 @ 21:40:50
Länk: http://struntarivaddesager.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!