IKEA time!

Life with the weird kid. | 2011-12-11 | 09:20:05 Kommentera här! » 2 st

Idag ska jag till IKEA och Kodin1 och allt sånt. Sådana tråkiga inredningsaffärer för att hitta de sista detaljerna till mitt rum. Ni ska snart få se bilder på det, men jag vill inte lägga ut några före allt är helt klart. 
Igår fick jag mitt löshår och så färgade jag håret helt svart, nu är allt det blonda borta :c saknar det faktiskt lite, men jag märkte nu att jag faktiskt är jävligt snygg med helt svart hår också, så jag antar att jag bara måste vänja mig. Här kommer lite bilder på hur jag ser ut idag:


Haha, ser typ ut som en femåring på den första bilden.

Kommentarer
Skrivet av: Julia

Oooh, va snyggt! :D

2011-12-11 @ 13:13:24
Länk: http://struntarivaddesager.blogspot.com
Skrivet av: NATSUKO-CHAN

Oj va fint det blev ^-^ du passar i de c:

2011-12-11 @ 19:12:39
Länk: http://natsuko.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!