Carrotcake!

Life with the weird kid. | 2011-02-07 | 18:44:17 Kommentera här! » 1 st

Bakar morotskaka just nu, den blir awesoome. Idag fick jag ut min praorapport och fick ganska bra i den, 9-. Vi hade också enkkaprov och jag tror att det gick ganska skit, men man vet alrig. Har varit en allmän bra dag.
Jag trodde aldrig att jag skulle säga detta men: jag längtar till sommaren. I juli kommer nämligen Finncon-Animecon äga rum i Åbo och jag ska troligen dit med Anchikun :D jag har fått lov av både min mamma och pappa. Jag kollade runt på olika sidor och inträdet är troligen gratis och så finns det program på svenska också, så varför skulle man inte fara liksom? I så fall ska jag nog cosplaya Uruha eftersom jag ska laga ett cosplay till diplomarbete ^_^

I så fall den här outfiten, från Silly God Disco (:

Kommentarer
Skrivet av: Anchikun den allsmäktige

haha,nää lite pepp och iver får man spara till den stora dagen ^_~

2011-02-07 @ 18:58:30
Länk: http://anchikun.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!