Japani viikonloppu

Life with the weird kid. | 2011-02-06 | 11:11:54 Kommentera här! » 2 st

Igår var jag på en film i Villa Lande, en anime film som hette Mononoke-hime eller Princess Mononoke på engelska. Den var jättebra. Fasst det fanns inte alls mycket folk där, typ femton personer, vilket är ganska tråkigt. Det var typ jag, mina två systrar och massor med småungar, stackarna. Filmen var gansk grym så de fick antagligen mardörmmar, haha.
Idag ska jag till Skanssi i Åbo, de har nämligen ett Japan veckosluts-sak som jag ska på. Idag har de en cosplay tävling och den ska jag och se på. Jag fick reda på allt detta igår, så jag hann tyvärr inge göra ett cosplay, men det är ju kul att bara vara där också ^^
Ha de bra!

Här är en bild från i fredags eftersom webkameran inte vill få mig att se bra ut idag.

Kommentarer
Skrivet av: Anchikun den allsmäktige

ahaha sånt händer lätt. LOL och här har jag trott att det var någon random stalkare som ville träffa mig i åbo ;D

och jepps det gjorde vi, voi vitsi vad jag fick cosplay pepp idag. Jag fick dessutom reda på att Finncon-Animecon skall ordnas i sommar i Åbo. Och jag har redan bestämt mig att åka dit. XD kanske du oxo vill hänga med? :D

2011-02-06 @ 19:00:02
Länk: http://anchikun.blogg.se/
Skrivet av: Anchikun den allsmäktige

Jah Härligt! gratis..gratis? :D det skulle vara något ^^

jag försökte faktiskt att söka efter info om insläpp priser eller likande men hittade inte. Sen tänkte jag den infon kommer ut senare..

och jao jag tror allt hålls på finska..men Bah. slipper man inte till Uppcon i sverige(skolan hindrar)så får man nöjja sig med att vara här i finland. LOL, om jag blir helt sekaisin med min finska så talar jag engelska med folk istället . xD



2011-02-06 @ 21:45:26
Länk: http://anchikun.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!