My first cosplay show

Life with the weird kid. | 2011-02-06 | 21:59:19 Kommentera här! » 2 st

Idag var jag som sagt till Skanssi på en japan dag-sak och fan, vad jag blev pepp på att göra cosplay!
Jag trodde alltså att det skulle vara typ en cosplay tävling men så var det inte. Det var vinnarna i en cosplay tävling som var där och blev typ intevjuade och sen höll de en liten uppvisning. Det var helt awesoome ~
Sen så såg jag tre japaner (två flickor och en pojke) som jag stalkade, muahaha. Nä, kanske inte stalkade direkt men jag typ försökte höra vad dom sa och jag uppfattade faktiskt lite, det var kul att höra japanska "in real life" liksom ^^

Kommentarer
Skrivet av: Anchikun den allsmäktige

Ohoja..jag bara läste från deras hemsida, men där tyks det inte stå något ^^'man får hoppas att det är så. >:P

Det är ju bra det att de är på olika språk ^^ jag tror nog att de håller samma system som förra gången, annors så skulle de väl ha meddela det om det var några förändringar. :)

Jajamän bara att hänga på ;D om jag far dit, ja damn jag skall nog cosplaya. XD

Och denhär sommaren ser ganska fri för mig med, fast jag skall ju och segla i england i sommar(uh min familj har köpt en segelbåt därifrån >.>) och jag vet inte hur länge jag blir på den resan ^^' men far jag på konvent så far jag, så det så. ;D ^o^



2011-02-06 @ 22:58:02
Länk: http://anchikun.blogg.se/
Skrivet av: Anchikun den allsmäktige

Awesome x 1000! ;D både med fri inträde och språk!

Wikipedia vet, så då stämmer det. ;P



Niicee själv skall jag starta med att sy min så fort som möjligt, för jag vet inte hur seg jag är på att sy..LOL när sydde jag senast? på sjuan i högge XD

haha För mig blir de självaste S.Korea från Hetalia. bästa nationen i serien. höhö. C:

Ujujujuj. Vad jag har konvent pepp i mig. det känns så awesome! nördigt awesome. XD

2011-02-07 @ 16:23:57
Länk: http://anchikun.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!