Tjolahopp, jag är en slusk.

Life with the weird kid. | 2011-02-10 | 17:16:07 Kommentera här! » 0 st

Sitter här i mina pyjamasbyxor av flanell som jag har sovit med i x antal nätter fast klockan bara är lite över sex, med jag kan inte hjälpa det, de är så sköna. Jag har det hårt i skolan, jag förtjänar det nog.
Idag hade vi näst sista provet på den här provperioden!! Känns otroligt skönt. I måndag har vi nästa prov som är i geografi. Jag är inte så bra på jogga men vi har inte så mycket att läsa på till provet så jag klarar mig, bara jag får godkänt så är jag nöjd.
För övrigt håller jag på att läsa tre böcker samtidigt just nu: Stephen King's "Dimman", A child called ´it´ och Häxan och Lejonet, alla är jättebra så jag får turas om att läsa dem. A child called ´it´ är till enkkan, Häxan och Lejonet är till moddan och Dimman läser jag bara annars.
Tommorow is friday, yaaay! (:

Och ja, bilden är herp, derp...

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!