Yayayay!

Life with the weird kid. | 2011-02-25 | 23:09:11 Kommentera här! » 2 st

Jag hittade äntligen text till Golden Bombers film Sorinokoshita no Natsu. Jag laddade ner den för några dagar sen och jag har sett på den utan text och fattade nog också en del av den men det är alltid roligare att fatta precis vad dom säger. Om ni vill ladda ner filmen och text så finns de här, men då måste man tyvärr vara medlem i livejournal och i just den här livejournal communityn :/

Ja, det är en yaoi film, giiih! ^///^

Kommentarer
Skrivet av: Anchikun den allsmäktige

Jao det skulle det T_T halva min själ för j-rock skulle dö ut...

Näe, de måst fortsätta, de är så bra team så de håller nog ihop och tar nya krafter til ny musik.

2011-02-26 @ 20:14:33
Länk: http://anchikun.blogg.se/
Skrivet av: Flizzis

Din blogg är jättebra! Hur som hellst vad ska du göra den här veckan? :)

2011-03-01 @ 09:05:43
Länk: http://flizzis.se

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!