First Day Of Prao

Life with the weird kid. | 2011-01-17 | 17:24:12 Kommentera här! » 0 st

Min praoplats är nog den bästa praoplatsen någonsing. Jag är på prao hos en lokal designer i hennes ateljé och redan liksom atmosfären där är så bra och cool. Jag får sy vilket får mig att känna mig mer i mitt eget element, i alla fall mer än när jag var på prao i min gamla skola. Sen så behöver jag inte handskas med så mycket människor vilket alltid är bra för mig för jag har kommunikationssvårigheter med människor jag inte känner. Min arbetsledare är jättetrevlig också, idag fick jag börja sy på en kjol till mig själv som ska vara som "lön" för att jag är där en vecka, awesome! :D

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!