The diary of Anne Frank

Life with the weird kid. | 2011-01-25 | 17:59:58 Kommentera här! » 0 st

Hejsan!
Idag var det en ganska tråkig dag med mycket flum. Vi är bara fyra stycken i vår klass den här veckan eftersom de andra är på Prao. Sista timmarna hade vi jumppa, det var pinsamt, jag hade bara bra personer med på mitt lag då vi spelade ishockey och kunde typ inte göra något, bara stod där och stirrade. Men jaja, ikväll ska jag se på en preview av the GazettEs Tokyo Dome live DVD, det ska tydligen komma på TV Tokyo. Jag har laddat ner ett program som gör att man kan se på japanskt TV live, det heter KeyHoleTV. Programmet eller vad det nu är börjar 2.30 AM i Japan, alltså 19.30 här i Finland. (:

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!