Post-con depression part 2

Life with the weird kid. | 2011-07-19 | 18:41:26 Kommentera här! » 1 st

Nu skickade Anna bilderna till mig så här kommer bildbomb vol. 2!

I kön till cosplay-tävlingen.

Jag och Maya från LM.C. Kolla, vi har matchande skor!

Takeru från SuG. Det var henne vi stalkade och väntade på utanför WCn.

Hizaki och Teru från Versailles. Det bästa Versailles cosplayet vi såg(enligt mig)

Jag och Mana. När jag kom till konventet på morgonen så hoppades jag faktiskt på att se en Mana, och det gjorde jag, jävligt bra cosplay var det dessutom!

Kanon från An Cafe. Det var länge sen jag gjorde nyappy tecknet, men jag tyckte att det passade sig för den här bilden.

Kommentarer
Skrivet av: Julia

Jag tycker det är så roligt att se dig med alla dedär typerna! :D

2011-07-19 @ 22:11:54
Länk: http://struntarivadddesager.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!