The definition for normal is that there is no definition for it.

Life with the weird kid. | 2011-07-13 | 21:36:46 Kommentera här! » 0 st

Nu tänkte jag ge er en liten uppdatering om vad jag har gjort och sysslat med de senaste dagarna eftersom bloggen har varit lite död.
Mest har jag nog bara suttit inne och lidit av värmen, men den här veckan har vädret varit lite svalare så det har jag njutit av. Igår var jag till frissan och färgade håret. Jag blekte den ena sidan ytterligare och färade den andra svart igen. Nu är allt jämt och fint. Senare på kvällen/natten var jag på Harry Potter midnattspremiär till Villa Lande. Vår lilla biograf på denna lilla ö hade uppdaterat sig så filmen visades i 3D. Jag tycker att det är lite synd att alla filmer börjar göras så nu för tiden. Jag får huvudvärk av 3D effekter och glasögonen är alltid obekväma. Jag hade 3D gladögonen avtagna i ungefär halva filmen, me det gick helt bra det också.
Idag har det varit fint väder, molnigt och svalt hela dagen. Jag och Julia körde upp till Kimito med våra mopon, för första gången dessutom. Det gick bättre än jag hade tänkt faktiskt. Väl i Kimito satte var vi till butiken och köpte lite godsaker och sedan satte vi oss och åt och pratade. Det var riktigt kul. Jag tappade en mazarin på marken och sparkade på den.
Imorgon ska jag till tandläkaren på terapi än en gång. Tandläkaren ska kolla i käften på mig och sedan skriva en remiss till psykolog. Jag är nervös.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!