Diplomarbete ca 100 % klart

Life with the weird kid. | 2011-06-02 | 17:02:51 Kommentera här! » 0 st

Nu har jag diplomarbetet skrivet, utprintat och lagt i mapp. Outfiten är upphängd och redo att ta med imorgon och anteckningarna till presentationen är skrivna. Allt som egentligen är kvar är att ta isär provdockan och hämta ner den så att jag kan ta med den till skolan imorgon. Jag är skitnervös! Jag ska inte ens prata så mycket, jag skrev bara upp ganska korta anteckningar så jag behöver inte prata så länge. Men ändå, att ha mitt cosplay som jag har sytt, bara framställt framför alla, för alla att se och bedöma och se alla misstag på är ganska skrämmande. Det känns också lite bittersweet eftersom det här är det alldeles sista arbetet jag gör i grundskolan. Ugh, jag hoppas allt går bra och att jag inte typ börjar lipa eller spy framför alla.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!