Dir En Grey - Different sense

Syre. | 2011-06-27 | 14:03:46 Kommentera här! » 0 st

Det här är musikvideon i HD, jag har bara sett den förut med extremt låg kvalitet. Jag rådiggar musikvideon, den är helt awesome på ett sånt därnt stört sett som bara Diru kan få till. Zombie-looken som dom har är också helt otroligt cool.
Början av själva låten gillar jag inte riktigt, den är lite för "Cannibal Corpse"aktig för mig. Bara growls som man inte fattar något av. Men sen när han börjar sjunga så tar det liksom låten till en helt ny nivå. Gitarrsolot i mitten är helt otroligt, like orgasms for my ears.

Är någon annan än jag otroligt lättad över att Kyo lät håret växa tillbaka? Diggade inte riktigt den skalliga looken.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!