I feel slightly high ~

Life with the weird kid. | 2011-06-28 | 00:22:16 Kommentera här! » 1 st

Är det bara jag som verkligen gillar att sitta uppe till sent på natten (eller tidigt på morgonen) helt ensam och surfa på datorn, eller läsa eller whatever. Jag tycker det är så mysigt. Det bästa är att nu på sommarlovet kan man ju faktiskt göra det typ varje natt eftersom man är ledig alla dagar. Nu ska jag i alla fall njuta av tystanden och kolla på Deadman Wonderland. Det verkar som om jag tappar intresset för animeserier när jag kollat på bara typ ett eller två avsnitt. Hoppas det är annorlunda med denna serie. Jag är lite petig när det kommer till anime förstår ni, det är störande men jag ka inte hjälpa det.

Ilovesthisong..~

Kommentarer
Skrivet av: Anna ^_^

att vara nattvaken är kul, speciellt då man har sommarjobb följande dag :D lol.

och för att inte tala om natthumor..oh herre jösses.

x)

2011-06-28 @ 01:26:02
Länk: http://anchikun.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!