Krabbiiizzzz!11!!1 ;)))<3333333333

Life with the weird kid. | 2011-06-25 | 19:03:16 Kommentera här! » 0 st

Ja, rubriken är lite överdriven och ett skämt som ni kanske förstår. Gårdagen var helt alkoholfri, förutom en liten sup rödvin som smakade skit. Som ni kanske har läst så hade jag min fina vän Julia här. Ingenting speciellt gjorde vi, satt ute på gräsmattan och åt jordgubbar, sen såg vi på gamla bilder från sjuan och Sleepy Hollow. Lade ut några av bilderna på Facebook också. Jag visade också videon "laddergoat" åt henne, den lockade fram skitmycket skratt, haha. 
Just nu sitter jag och mår bättre än de flesta andra på min klass antagligen gör och äter chips, vattenmelon och dricker cokis. Ska alldeles strax se på det nyaste avsnittet av Sekai-ichi Hatsukoi. Vad gjorde ni på midsommaren? :)

Laddergoat.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mail: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!